سفارش تبلیغ
صبا ویژن
u امامناخامنه ای

آن که کرده وى به جایى‏اش نرساند ، نسب او را پیش نراند . [ و در روایت دیگرى است : ] آن که گوهر خویشش از دست شود ، بزرگى تبار وى را سود ندهد . [نهج البلاغه]

اوقات شرعی
یکشنبه 103 اردیبهشت 16

:: RSS 

:: خانه

:: مدیریت وبلاگ

:: پست الکترونیک

:: شناسنامه

:: کل بازدیدها: 2008

:: بازدیدهای امروز :6

:: بازدیدهای دیروز :0

vدرباره خودم

امامناخامنه ای

ترنم چمرون
ذره ای ازترنم انتظار

vلوگوی وبلاگ

امامناخامنه ای

vاشتراک در خبرنامه

 

!   اسامی امام زمان.عج.

چهارشنبه 89/2/15 ::  ساعت 12:10 صبح

باسمه تعالی....

مطالبی درباره ی امام زمان .عج.ازکتاب نجم الثاقب نوشته علامه طبرسی

باسمه تعالی....

مطالبی درباره ی امام زمان .عج.ازکتاب نجم الثاقب نوشته علامه طبرسی

 

 

عبدالرحیم دماوندی

فاضل صمدانی عالم بصیرحاجی ملارضای همدانی درمفتاح اول ازباب سوم ازکتاب مفتاح النبوه درضمن کلام خود که حضرت حجت .عج.گاهی نفس مقدس خودراظاهرمیسازندمیفرمایدازبرای بعضی خواص شیعه ،گفته:
آن جناب ظاهرنمودنفس شریف خودرادرپنجاه سال پیش ازاین ازبرای یکی ازعلمای متقین واوملاعبدالرحیم دماوندی است که نیست ازبرای احدی سخن درصلاح وسداداوواین عالم درکتاب خودنوشته:

من آن جناب رادیدم درخانه ی خود درشبی که به غایت تاریک بودبه نحوی که چشم چیزی رانمیدیدکه ایستاده درطرف قبله ونورمیدرخشیدازروی مبارکشان،به نحوی که من نقش قالی رامیدیدم به آن نور.

 

 

حاج ملاباقربهبهانی

صالح ورع متقی متتبع مرحوم حاجی ملاباقربهبهانب مجاورنجف اشرف مشافهتا نقل کردونیزدرکتاب دمعه الساکبه درضمن احوال مرقوم داشته که ازمعجزات آن جناب که خودم مشاهده کردم این که فرزندم علی محمدکه اولادذکورم مننحصربوددراو،مریض شدوروزبه روز درتزایدبودوبرحزن واندوه من می افزود.

تاان که برای مردم یاس حاصل شد ازمرض اووعلماوسادات برای اوطلب شفامیکردنددرمظان دعاتاانکه شب یازدهم مرض اوشد.مرضش سخت وحالش سنگین واضطرابش زیاده والتهابش شدید.

پس راه چاره برمن بسته شدوملتجی شدم به حضرت قائم.عج.

پس ازنزداوباقلق واضطراب بیرون رفتم وبربام خانه بالا رفتم وبی قرارانه به آن جناب متوسل شدم وباذلت ومسکنت می گفتم:

یاصاحب الزمان!اغثنی یاصاحب الزمان!ادرکنی

وخودرابه خاک عجزومذلت مالیدم وفرودآمدم وبراوداخل شدم وپیش روی اونشستمٍ.

دیدم نفسش ساکن وحواس به جاوعرق اوراگرفته.پس خدای رابراین نعمت عظمی شکرکردم.

 


¤نویسنده: ترنم چمرون

?  نوشته های دیگران


!   لیست کل یادداشت های این وبلاگ